preloader

Медия център

Bcard

Bcard призовава: „Носи българското в себе си“! Стартира мащабна кампания, целяща да насърчи плащанията с българския бранд карти

Bcard призовава: „Носи българското в себе си“! Стартира мащабна кампания, целяща да насърчи плащанията с българския бранд карти
28 август 2020

Националната картова и платежна схема (НКПС) обяви старта на четиримесечна мащабна кампания, която ще протече под надслов „Носи българското в себе си! Плащай с Bcard и се наслади на родното“. Общо 416 награди ще бъдат раздадени в рамките на инициативата, а целта е да се стимулира използването на платежни карти с българския бранд при разплащания в България.

Кампанията стартира на 1 септември и ще продължи до 31 декември 2020. В нея могат да участват всички картодържатели на кредитни, дебитни, персонални или фирмени карти с логото „Bcard“ или „Bcard ограничена мрежа“, издадени от сертифицирани издатели на карти Bcard. Единственото условие е притежателят на картата да извърши плащане със своята Bcard на ПОС терминално устройство във физически обект, интернет сайт или на банкомат в периода на кампанията. Инициативата „Носи българското в себе си!“ обхваща всички физически обекти и електронни сайтове в страната, които приемат разплащания на ПОС терминално устройство с карти Bcard. Тя се подкрепя от издателите на българската платежна карта.

Всеки месец ще бъдат раздавани по 104 награди, като имената на печелившите ще се теглят до 10-о число на месеците октомври, ноември, декември 2020 г. и януари 2021 г. в присъствието на нотариус. Тегленето ще се извършва на случаен принцип измежду всички регистрирани трансакции, извършени в предходния месец, като всеки участник може да направи неограничен брой трансакции, които ще се включат в томболата. Печелившите ще бъдат обявявани по-долу на настоящата страница.

Наградите включват общо 16 ваучера за уикенд почивка в България, всеки на стойност 300 лв., 40 ваучера за изживяване в България, всеки на стойност 120 лв., 160 чадъра, 120 раници и 80 термоса. Всеки месец ще бъдат раздадени 40 чадъра, 30 раници, 20 термоса, 10 ваучера „Изживяване в България“ и 4 ваучера „Уикенд почивка в България“.

Издаването на българската карта Bcard официално стартира през юни 2018-а и вече има осигурено 100% приемане на българския пазар. Това са над 5470 банкомата, около 103 220 виртуални и физически ПОС терминални устройства, инсталирани при 43 730  търговци в цялата страна, които приемат картата Bcard за контактни плащания, а някои от тях и за безконтактни.

Кампанията „Носи българското в себе си!“ се подкрепя от партньорите и издателите на платежни и предплатени карти Bcard: Централна Кооперативна Банка АД, Транскарт Файненшъл Сървисис ЕАД, Общинска банка АД, Изипей АД, БНП Париба С.А. - клон София и Мотобул ЕАД в качеството си на Издател на карти в ограничена мрежа (петролна карта). Желаещите да им бъде издадена българска платежна карта  Bcard могат да се обърнат към тях.

Повече подробности можете да научите от страницата на кампанията.

Изтеглете файловете

icon
Списък с печеливши за месец декември 2020 г.
icon
Списък с печеливши за месец ноември 2020 г.
icon
Списък с печеливши за месец октомври 2020 г.
icon
Списък с печеливши за месец септември 2020 г.
icon
ПРАВИЛА на национална кампания "Носи българското в себе си"

Oще новини

22 юли 2024

Национална картова и платежна схема и Discover® разширяват стратегическото си партньорство в областта на картовите разплащания

28 юни 2024

Дигиталното бъдеще - bcard e-ваучери

5 април 2024

Стартира национална кампания за незабавни преводи по мобилен номер blink P2P

15 март 2024

Българската асоциация за паркиране и устойчива градска мобилност, Националната картова и платежна схема и БОРИКА, помагат на общините в България да се дигитализират и да подобрят градската среда