preloader

Медия център

Bcard

Bcard раздава награди в кампания за стимулиране използването на българския бранд карти

Bcard раздава награди в кампания за стимулиране използването на българския бранд карти
26 септември 2018

Общо 53 награди ще раздаде Национална Картова Схема (НКС) в кампания, насочена към притежателите на Bcard. Насърчителната кампания стартира на 1 октомври 2018 г. и ще продължи до края на годината.

В кампанията имат право да участват всички притежатели на кредитни, дебитни, персонални или фирмени карти Bcard, като всеки картодържател, който заплати с карта Bcard на ПОС терминално устройство в търговски обект или интернет сайт в периода от 1 октомври – до 31 декември 2018, автоматично се включва в томбола за наградите. Всеки може да участва неограничен брой пъти в кампанията с всяка извършена от него трансакция с карта Bcard. Наградите са:

·        30 ваучера х 50 лв. за пазаруване в множество разнообразни търговски обекти;

·        15 ваучера х 100 лв. за пазаруване в множество разнообразни търговски обекти;

·        5 ваучера х 150 лв. за пазаруване в множество разнообразни търговски обекти;

·        3 екскурзии  - СПА уикенд за двама.

Всеки клиент, извършил повече от една трансакция, има възможността да спечели повече от една награда. Подробните условия можете да откриете по-долу в текущата новина - документ "Механизъм", както и в клоновата мрежа на текущите издатели на картата -  Централна Кооперативна Банка и Easy Payment Services.

Тегленето на печелившите ще се проведе в периода между 10 и 15 януари 2019 г., като всички регистрирани трансакции с Bcard ще бъдат изтеглени на случаен принцип. Имената на спечелилите участници, както и институцията, от която е издадена съответната карта, ще бъдат публикувани тук: www.bcard.bg

Според статистиката, над 90% от картовите разплащания у нас се извършват за локални услуги и използването на карти с международен бранд за тези услуги е твърде скъпо. „Важен елемент в концепцията на Bcard е сигурното използване и значително по-ниската ценова политика - по-ниски такси към издателите, в сравнение с тези на международните картови схеми, опериращи в страната. Това създава условия за потенциално по-ниски разходи за употреба, като очакванията са пазарът да бъде задвижен от крайните потребители и търговци“, коментира Стоилка Арсова, директор „Национална Картова Схема“.

Освен това, Bcard е много по-нискорисков продукт и по-лесно се адаптира към локалните нужди. Картите се издават с чип технология, като копирането на чип и пренасянето на данните върху друг носител е невъзможно. „На практика картите Bcard не съдържат данни, записани на магнитна лента, и това защитава изцяло картата от модерните начини на скимиране“, допълва още г-жа Арсова.

Към момента над 70 000 търговци в страната приемат Bcard, на повече от 85 000 ПОС терминала. В близко време на картодържателите на Bcard ще бъде предложено и международно покритие на техните карти.

Изтеглете файловете

icon
Механизъм на "Кампания Bcard октомври - декември 2018"
icon
Bcard флаер за "Кампания Bcard октомври - декември 2018"

Oще новини

22 юли 2024

Национална картова и платежна схема и Discover® разширяват стратегическото си партньорство в областта на картовите разплащания

28 юни 2024

Дигиталното бъдеще - bcard e-ваучери

5 април 2024

Стартира национална кампания за незабавни преводи по мобилен номер blink P2P

15 март 2024

Българската асоциация за паркиране и устойчива градска мобилност, Националната картова и платежна схема и БОРИКА, помагат на общините в България да се дигитализират и да подобрят градската среда